Regulamin świadczenia usług
§ 1
Zapisy ogólne
- Wszelkie usługi świadczone przez Vento s.c. Al. Jerozolimskie 155/25, 02-326 Warszawa Nip. 7011076186,
tel. 606-40-40-82 są wykonywane zgodnie z zapisami poniższego regulaminu. - Skorzystanie z usługi wykonanej w Happy Nails oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
- Niezastosowanie się klientki czy klienta do wymagań regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności gabinetu kosmetycznego Happy Nails za przeprowadzony zabieg.
- Osoby niepełnoletnie w wieku 6 – 18 lat mogą korzystać z oferty gabinetu Happy Nails wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w gabinecie. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci lub młodzież odpowiedzialność ponoszą rodzice, bądź ich prawni opiekunowie.
- Klient ponosi odpowiedzialność finansową za świadome uszkodzenie bądź zniszczenie wyposażenia gabinetu.
- Gabinet objęty jest całodobowym monitoringiem audio/video, jednak nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione bez nadzoru.
§ 2
Zasady wykonywania zabiegów
- Zabiegi są przeprowadzane z użyciem materiałów jednorazowego użytku jak pilniczki, waciki, ręczniki papierowe w przypadku usług manicure, pedicure, patyczki i chusteczki higieniczne, rękawiczki, pilniczki, wata, lignina, podkładki, folie zabiegowe, klapki, bielizna jednorazowa, fizelina zabiegowa, igły, skalpele oraz sterylnych narzędzi kosmetycznych.
- W salonie używa się preparatów do dezynfekcji pozytywnie zaopiniowanych przez Narodowy Instytut Zdrowia-Państwowy Zakład Higieny. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji i sterylizacji w autoklawie medycznym. Blaty i fotele dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania. Do dezynfekcji dłoni stosowane są preparaty do dezynfekcji skóry.
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi kosmetycznej pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia, przebyte choroby czy tryb życia lub inne czynniki nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegowych.
- Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o:
chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, kostnego, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, amalgamatach, metalowych implantach w ciele, przebytych udarach itd). Zatajanie chorób, schorzeń, lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klienci zobowiązani są także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów. - W razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia zabiegu pracownik ma prawo odmówić jego wykonania.
- W przypadku zabiegów z naruszeniem ciągłości tkanki, zabiegów z użyciem aparatów mających wpływ na tkanki głębokie oraz zabiegów laserowych lub CPL klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwwskazaniami oraz wydania pisemnej zgody na wykonanie zabiegu. Jeśli w trakcie wykonywania serii zabiegów, w późniejszym czasie niż dzień podpisania zgody, pojawią się przeciwwskazania do wyżej wspomnianych zabiegów, Klient zobowiązany jest do poinformowania o tym pracownika wykonującego zabieg celem wykluczenia powikłań po zabiegowych. W razie zatajenia informacji o przeciwwskazaniach do zabiegu, gabinet nie ponosi odpowiedzialności za powikłania.
- Pracownicy gabinetu są zobowiązani do przeprowadzania zabiegu zgodnie z obowiązującymi procedurami, przy użyciu odpowiednich do zabiegu materiałów które zachowują świeżość na podstawie dat przydatności do użycia podawanych przez producentów, w odpowiednim do zabiegu czasie, a także po uprzednich szkoleniach praktycznych i przygotowaniu merytorycznym
§ 3
Ceny i rabaty
- Za wykonane usługi obowiązują ceny według cennika dostępnego w gabinecie oraz na stronie internetowej salonu. Ceny usług według cennika ustalone są na podstawie kosztów zużycia materiałów, stopnia trudności i odpowiedzialności oraz za czas wykonywania usługi. Przedłużenie czasu trwania usługi ze względu na spóźnienie klienta ponad 15 min lub specjalne wymagania klienta nieprzewidziane w planie przebiegu usługi ze względu na jej charakter, skutkują podwyższeniem ceny usługi o 50zł za każde dodatkowe 30 min.
- Happy Nails zastrzega sobie możliwość zmiany cen, o czym informuje klientów poprzez stronę internetową lub bezpośrednio w recepcji salonu.
- W gabinecie wprowadzane są cyklicznie usługi promocyjne podawane do wiadomości poprzez stronę www, mailing, ulotki oraz osobiście. Promocje obowiązują w czasie podawanym w przygotowanych ofertach.
- Karta stałego klienta. Wydawana jest przy pierwszej wizycie, ważna jest przez kolejne 3 miesiące od daty wydania i przypisana jest do konkretnej osoby. Klient zbiera pieczątki za każdą wizytę w salonie, co uprawnia do uzyskania zniżki 50% na szósty zabieg wykonany w czasie ważności karty. O wydaniu kolejnej pierwszej i karty decyduje salon. W przypadku usług oraz produktów promocyjnych – pieczątki nie przysługują, a rabaty nie łączą się.
- Z usług kosmetycznych można skorzystać „płacąc” podarowanym VOUCHEREM. Płacąc voucherem nie przysługują obowiązujące rabaty (m.in. „stałego klienta”, pierwszej wizyty, pieczątki do karty stałego klienta). W ramach vouchera mogą być wykonywane konkretne usługi o wartości vouchera. Klient posiadający voucher ma możliwość zamiany usługi na którą zostało wystawiony voucher o tej samej wartości lub za ew. dopłatą. Salon nie zwraca różnicy, jeśli zamieniona usługa jest o mniejszej wartości. Płacąc kuponem za usługi o niższej wartości niż wartość kuponu, gabinet nie udziela zwrotu różnicy.
§ 4
Rezerwacja i anulowanie wizyt
- Klienci mają możliwość zarezerwowania usługi bezpośrednio w recepcji salonu w godz: pn – pt 9.00 – 20.00, sb 10.00 – 16.00, telefonicznie pod nr telefonu 606-40-40-82, za pomocą Messengera (24h/dobę) lub w aplikacji nakiedy.pl (https://happy-nails.nakiedy.pl). Czasowe zmiany w godzinach rezerwacji mogą wynikać z urlopów lub niedyspozycji pracowników recepcji. Wówczas Klienci proszeni są o pozostawienie informacji na sekretarce telefonu, przesłanie wiadomości sms lub ponowny telefon w innym czasie. W razie nieodebrania telefonów przeznaczonych do rezerwacji usługi, personel salonu dokłada wszelkich starań aby oddzwonić do Klientów w pierwszym możliwym terminie.
- W momencie rezerwacji wizyty (bez względu na jej formę) Klient zobowiązany jest do podania imienia i nazwiska oraz numeru telefonu kontaktowego, niezbędnych do dokonania rezerwacji. Dane te przechowywane są w systemie rezerwacyjnym z zachowaniem zasad bezpieczeństwa określonych przepisami prawa i gwarantowanymi przez serwis rezerwacyjny (nakiedy.pl)
- Rezerwacje on-line: Przy rezerwacji on-line (za pomocą systemu rezerwacyjnego nakiedy.pl, przez internet) wymagana jest przedpłata w wysokości 100% rezerwowanych zabiegów. W procesie rezerwacji wybrany termin blokowany jest na 1 godzinę, jest to czas na dokonanie płatności, w przypadku jej braku rezerwacja jest automatycznie odwoływana. W przypadku nie pojawienia się, przedpłata przepada w całości. Przełożenie umówionej wizyty jest możliwe wyłącznie raz, do 48 godzin przed jej rozpoczęciem, w ramach możliwości wolnych terminów salonu.
- W chwili rezerwacji oraz w dniu poprzedzającym wizytę, salon przypomina o wizycie za pomocą wiadomości sms w której podaje datę i godzinę wizyty. W przypadku rezerwacji kilku usług w danym dniu Klient otrzymuje powiadomienie tylko na pierwszą z nich. W razie późniejszego przybycia gabinet nie ponosi odpowiedzialności za anulowanie rezerwacji. Jednocześnie gabinet zastrzega, że mogą wystąpić sytuacje niezależne od niego, jak przerwy w dostępie do internetu czy awaria systemu wysyłającego wiadomości, co może skutkować z brakiem dostarczenia informacji potwierdzającej czy przypomnienia. Dlatego też wysyłanie przypomnień o usłudze przy pomocy SMS nie należy traktować jako praktyki obligatoryjnej, której awaria może skutkować usprawiedliwioną rezygnacją z usługi bez powiadomienia recepcji salonu.
- W przypadku rezygnacji z zarezerwowanej usługi Klient zobowiązany jest do wcześniejszego – min 2 dniowego poinformowania o tym gabinetu, lub w sytuacjach losowych w tym samym dniu. W razie braku anulowania takiej rezerwacji, kolejne zapisy na usługi nastąpią po wpłacie zaliczki o wartości 50% ceny rezerwowanej usługi. Zaliczka może zostać wpłacona osobiście w recepcji salonu lub na konto: 14 1140 2004 0000 3002 7777 4743
- W przypadku spóźnienia na wizytę Klient musi liczyć się z niekompletnie wykonaną usługą, lub zaproponowaniem innej, krótszej usługi. Przy spóźnieniu powyżej 15 minut salon ma prawo anulować wizytę.
- Klient ma możliwość rezerwacji usługi do konkretnego pracownika salonu, pod warunkiem że dany pracownik został przeszkolony i wykonuje zamówioną przez niego usługę. Niemniej jednak gabinet zastrzega sobie prawo do zaproponowania innej styliski/kosmetyczki bez podania przyczyny oraz zapisu Klienta po jego uprzedniej zgodzie.
§ 5
Gwarancje i Reklamacje
- Gabinet Happy Nails gwarantuje wykonanie usług z oferty w najwyższym standardzie według wiedzy i umiejętności swoich pracowników, którzy są przygotowani do wykonywania zabiegów technicznie i merytorycznie.
- Od wadliwie wykonanej usługi klient może zgłosić reklamację, która zostanie rozpatrzona i w przypadku winy salonu zostaną zaproponowane rozwiązania w celu pełnego usatysfakcjonowania Klienta. Sytuacje, kiedy gabinet nie ponosi odpowiedzialności:
-
- Brak efektów zabiegowych jeśli klient nie przeszedł nieprzerwanej serii zabiegów, która została zaproponowana w zależności od zabiegu lub stosowanego urządzenia.
- Uszczerbki na zdrowiu po zabiegu wynikłe z zatajenia schorzenia lub leków przyjmowanych przez Klienta.
- Mechaniczne lub chemiczne uszkodzenie paznokcia, na skutek czego nastąpiło złamanie paznokcia, odprysk lub uszkodzenie lakieru.
- Niestosowanie się do zaleceń po zabiegowych przekazanych przez personel, na skutek czego doszło do niepożądanych komplikacji, przede wszystkim unikanie promieni słonecznych po zabiegach złuszczania, lasera i CPL oraz stosowanie preparatów z filtrami UV, brak odpowiedniej higieny po zabiegach depilacji, brak kontynuacji kuracji na wrastające paznokcie czy inne problemy stóp.
- Gwarancje związane ze stylizacją paznokci:
-
- Lakiery hybrydowe i Lakierożele OPI – gwarancja obowiązuje do 5 dni od wykonania usługi – poprawki odprysków lakieru odbywają się na koszt gabinetu.
- Żel budujący – gwarancja obowiązuje do 7 dni od wykonania usługi – poprawki od uszkodzeń niemechanicznych odbywają się na koszt gabinetu.
- Lakiery zwykłe i Vinylux – bez gwarancji czasowej.
- Wszelkie reklamacje i uwagi prosimy kierować na adres mailowy: biuro@happy-nails.pl. Pomimo 14 dniowego, ustawowego terminu, rozpatrywania reklamacji postaramy się rozwiązywać je możliwie jak najszybciej.